Valentina üzlet design.

cipőt a Valentinából.

Mitől márka egy márka? Hogyan születik meg egy új arculat? Ilyen kérdésekre kerestük a válaszokat, amikor a Valentina Cipőbolt új flagship üzlet designját készítettük a budapesti Váci úton.

Földrajzi hely: Budapest
Építészek, alkotók: Decsi Dániel, Zsuky András
Tervezés éve: 2018
Alapterület: 80 m2

A Valentina új szintre emelkedett: a minőségi cipőket forgalmazó üzletlánc új, átfogó belsőépítészeti arculat készítésére határozta el magát. Hogyan is lesz a sokféleségből egységesen fellépő üzlet design? Szerintünk a lényeg, hogy helyezzük a termékeket koncepciózus, szellős térbe, ahol fények és kommunikációs felületek irányítják a vásárló tekintetét, elvezetve őt a személyiségéhez legjobban passzoló termék, esetünkben lábbeli megtalálásához.

Az üzlet portálja újrafestést, vízszigetelést, szellőzőrácsokat és homlokzatburkolatot, új árnyékolót, beltere álmennyezetet és padlóburkolatot kapott, illetve új válaszfal és ajtónyílások is születtek. Az utca emberének nagy világító grafikákkal és a körbefutó világító frízzel üzenjük, hogy itt minőséget talál, amit a fémhuzalokon lebegő üvegpolcok átláthatósága is erősít. Belül világos, finom kontrasztú anyagok és kímélő fények növelik a teret, prémium bútorlap felületek és alumínium keretezésű üvegpolcok fogadnak. A tárolókkal kombinált, állítható magasságú polcok és gondolák szigorú rendszerét a világítóelemek szabad formálásával mozgattuk meg. A projekt eredményeképp a Váci út új design üzlettel, mi pedig egy márka megújulásának élményével gazdagodtunk. A zászlóshajó üzletet a jövőben újabbak követik, a Valentina így tovább fejlődik a közismert márkává válás útján.